Kubra_811 Bende almadan önce çok araştırdım bir kesim öneriyor bir kesim önermiyor. Estetik açıdan hoş bir görüntü sağlıyorlar ama bunun yanı sıra bebeğin başını ve vücudunu kenar çarpmalarına karşı koruyor. Genellikle hava geçirgen yapıda oldukları için bebeğin sıcaklamasını ve aşırı terlemesini önlüyor. İlerleyen süreçlerde bebek hareket etmeye başladıkça tabi ki alanını kısıtlayabilir. Ama ben ilk 6-7 aylık süreçte kullanmayı düşünüyorum kendi beşiğimin ölçülerine göre, sonrasında yatağı büyüdüğünde ona da aynı şekilde kullanarak değerlendiricem