ayseayseaysee Bende çok yaşadım bu durumu,benim ki yalancı sancıydı aşırı derecede çok fazla yaşıyodum, bebeğin toplanması sanıyorduk ama yalancı sancıymış, çok rahatsız ediyodu beni. Alttan muayene de etti, başı yaklaşmıştı ve her ihtimale karşı ciğer geliştirici iğne kullandım. Çok su içtim ve dinlendim. Sende her ihtimale karşı doktoruna detaylı anlat. Korkutmak için söylemiyorum yaşadığım durum buydu canım, belki gerçekten yalancı sancıdır yada bebeğin toplanmasıdır. Ama doktorunla muhakkak detaylı şekilde konuş bence