Feyurta haa anladim teşekkür ederim😊bisey sormak istiyorum affedersiniz ben iliskiye 23 ocakta girdim🙈ve 5 ocakta adet olmam gerekiyodu olmadim hayla ama kasık ve bel ağrım oluyo ozellikle aksamlari adet oldum saniyorum ama henuz olmadim ne zmn test yapmaliyim ya da test yapsam cikar mı