Kızlarrr acilll yorumlarınıza ihtiyacım var ..5 gün önce acile gittim memem şiş ve içinde sertlik var . Emzirmeyi bırakalı 1 sene oldu . Yurt dışında kalıyorum..Kan tahlilimdr herhangi bir enfeksiyon çıkmadı ..Ultrason yeri verecekler ama burada biraz ultrason gününe kadar beklememiz gerekiyor . Başına böyle olay gelen oldu mu ? LÜtfen tecrübelerinizi yazarmısınız ?