Fatmaaaa41 Kızlar merhaba adetime 2 gün kala sol Kasık ağrım olduğu için softec erken gebelik testi aldım negatifti. (Ve testi yaptığım gün yumurtlamamın 12. Günüydü) Adetim yarın şu an bel ağrım ve sol kasık ağrım var. Böyle negatiften pozitife dönen oldu mu?
Melike3506 Fatmaaaa41 benim döndü geç döllenme büyük ihtimalle ben bata 2 gün kala prodoctor erken gebelik testi yaptım negatifti olsa çıkardı bu ay da yok dedim geçtim adetimin 7. Günü 15.6 beta ile öğrendim çarşamba günü 🥰 gecikmeyi bekleyin bence