cauuv1 Cns67_ benim yıllar önce beynime pıhtı atmıstı ilk gebeligimde ona göre kan sulandırıcı kullanmıstım. 34 te hapı kesip doguma kadar bi ay igne kullandım dogumdan sonra da 15 gün igne kullanıp hapa dönmüştüm
Gozde29 Neclam321 gebeliğimin başından beri hem iğne hem kan sulandırıcı hap kullanıyordum canım 4 dusugum var hapı 32. Haftadan sonra kesiyoruz dedi doktor iğneye devam doğuma kadar
Cns67_ Dlnmscc kanda pıhtılaşma oluyor bundan önce bi gelişmeyen gebeliğim oldu kan pıhtılaşması testi verdim pıhtılaşma çıktı hem kan sulandırıcı iğne hemde coraspirin başlattı doktor