Tugbaaask Kızlar acil lütfen çok korkuyorum ilk gebeliğim 6 haftalığız idrar kültüründe üreme saptandı çıktı. Doktorum piyeloseptyl yazdı antibiyotik kullanmam zararı olur bebeğe ne yapıcamı bilmiyorum lütfen yardımcı olur musunuz
yasemin_yasin Tugbaaask bende kullandım eğer enfeksiyon geçmezse bebeğe zararı daha çok. Yarar zarar hesabı güdülerek ilaç yazıyorlar zaten.
Merve6521 Doktorun yazdıysa kullan canım bana da bir ilaç Yazmıştı kullanmadım bol suyla starım dedim sağlıkçıyım zaten sonra 1 hafta sonra bir baktım daha da artmıştı hemen kullanmaya başladım korkma yani zararı olsa vermezdi
Meltem2910 Tugbaaask benimde aynı şekilde enfeksiyonum var geçmiyor banada bu ilaçtan yazdı doktorum hatta 3.kutum enfeksiyon bebeklere daha zararlı