Ftrhn Doğumdan önce bırakmadım canım hatta doğumdan sonra 1 hafta daha devam ettim kan pıhtılaşması sorunu yaşamamak için. Hap da kullanıyordum onu bıraktırdı doktor sadece 34. Haftada bırakmıştım. Doğumum spinal anestezi ile sezaryen oldu. Daha önceden bir kaybım vardı rahim içi operasyon geçirmiştim bir de üstüne pıhtılaşma sorunu olunca doktor risk almayalım normal doğum denemeyelim dedi