Nakskdkdkd 3 şubatta 39+0 da sezeryan dogumla kızım dünyaya geldi 🌸🤲 çok şükür ikimizde iyiyiz sormak istediginiz bisey varsa cevaplayabilirim ☺️
cansugunes0210 Sezeryan zor mu? Benimde 13 gün sonra olacak inşallah belden aşağı istiyorum ama korkuyorum da tabi ignesi dogum anı ve sonrası ama en çok korktugum dogum anı. Herhangi bişey hissettiniz mi?
Nakskdkdkd cansugunes0210 ben spinal sezeryan oldum belden igne sadece ilk girerken bi irkildim ama damar yolu daha cok acidi yani oyle cok acisi yok sonrasinda uyusuyosunuz zaten dokunmalari hissettim bide cocugu cikarirlarken gogsumde bi baski oldu sonra gecti 😁
GizemCY Sağlıkla büyütün inşallah 🥰 Spinal mi oldu spinal olduysa nefes daralması nefes alamam gibi bir durum oldu mu? Bu 2. Sezeryanım olucal fakat bunda daha çok endişeli ve anksiyeteliyim🙈
Nakskdkdkd GizemCY amin 🙏 spinal oldum nefes icin burnuma bisey taktilar zaten sakin sakin derin nefes alip verirseniz cabucak geciyo hersey 🌸
cansugunes0210 Nakskdkdkd elden damar yolunu diyorsunuz ona alışkınım ben ya ben tüp bebekle hamileyim 2 kez opu oldum o ikisinde de elden taktılar serumu hiç sevmiyorum ama alıştım en azından uyuştuktan sonra sorun yok diyorsunuz buna sevindim tek korktugum şey dogum anı çünkü o an
Nakskdkdkd Yonca59 ben de ondan cok korkuyodum hatta tek korktugum sey oydu diyebilirim ama oyle korktugum gibi bi aci yokdu tabi illaki aciyo
Nakskdkdkd Yonca59 korkulcak kadar bisey yok ben ameliyathaneye girene kadar agladim ama korksak da bu cocuk bi sekilde mecburen cikcak🌸