saturn0908 Sat a göre 4+1 oluyor beta 307,6 çıktı 🥲 buradan tekrar kimyasal olabilir mi acaba ? Testin netliğine göre daha yüksek çıkar zannetmiştim
deletedmom43191 saturn0908 2 gün sonra tekrar verin 2 katına çıkarsa saglikli gebeliktir hemen üzmeyin kendinizi 🥰🥰
Zeyzeyy- saturn0908 hayırlı olsun canım moralini bozma benim de 76 çıkmıştı 😂 şimdi kızım yanımda uyuyor Rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️
Selim_Alparslan saturn0908 bende ilk hamileligimi 50 ile öğrenmiştim geç dollenmeydi . Şimdi yine öyle geç döllenme canım. Stres yapma inşallah vardır