Minik_04 Berika23 bende test yaptim yine negatifti ama yenede kan istedi aile hekimim kan verdim gecikti mi günün
Mor-kelebek Minik_eller canım test verdin mi naptn geçen ay benimde öyle oldu kısa sürdü kan verdim 2.3 çıktı maalesef
Minik_eller Mor-kelebek Yok aşkımm regl olmuşum ben 2 gün kesildi sonra geri geldi kanama 14 Şubatta bitti tamamen test yapmadım çünkü regl oldum diye yorumladımmm