38+2de normal kontrol için hastaneye gittim. Düzenli sancim çıktığı için beni dogumhaneye yatırdılar. 1 gün orda düzenli nst ve alttan muayene oldu ancak sadece parmak ucu kadar açıklık oldu. Tabiki dogumhanede herseyi duymak beni kötü etkiledi. Daha sonra normal servise yatırıldim. Burda ilk nat düzenli sanci, doger 2 nst düzenli değildi.
Şu an imza karşılığı çıkıyorum
Neler yapmalıyım, çıkışım sorun yaratır mı
Deneyimli annelerden bilgi istiyorum 🌸