Ayperi11 Ayperi11 bende 8 haftalıkken kahverengi lekenme yaşadım, progestan kullandım gunde 2 kere. Zararından çok yararı var bence. Bebeğin tutunmasını sağlıyor. Bir zararını görmedim, şuan 39. haftadayız. İçinizi ferah tutun. İlacın fazlası dışarı çıkarsa endise etmeyin, gerektiği kadarını içeri alıyor. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🌸