ceyda_bozkurt0 Kızlar 26 haftalık oldum saçım açık kahve kızıla dönmek istiyorum kendim açıcı ile açıp döneceğim boyatan var mı ya da kendi boyayan falan arafta kaldım 🥲🥰
momkrm19 ceyda_bozkurt0 üstte kalsın diplere değdirmeden sorun olmaz diye biliyorum. ben de geçen gün saça kına yakma için bir post açtım kimse dönmediii 🥲
Deryakaya1802 ceyda_bozkurt0 doktorunuza sorun bence ama ben de 25 haftalık bugün boyadım aşırı beyazlamıştı mecbur 🙂 kanıtlanmış bi zararı yok diyolar amonyaksız boyayla havadar bi yerde boyadım
2cocuk2kopek ceyda_bozkurt0 doktora bi danış canım açıcıyı bilmiyorum ama boya için izin vermişti benimki ilk hamileliğimde de boyattım şuan daha 10 haftalık yine boyattım
ceyda_bozkurt0 Deryakaya1802 balkonda boyarım zatende diplerimde mecbur geldi açmak zorunda kalacağım doktora sorayım bari
glos_lin2007 Doktoruna sormadan boyama bence.doktoruna sorduğunda boyuyabilirsin derse, açık bi alanda dibine değdirmeden boyamanı öneririm
Deryakaya1802 ceyda_bozkurt0 ben hamile olduğumu bilmeden de boyamıştım 5 haftalıkmışım o zaman ilk trimester boyamamakta fayda var diyolar ama bakalım 🙂 şimdi de mecbur boyadım çok kötü karışık renk olmuştu saçım
Kursatsmommy Ben ilk haftamda bebekten haberim olmadan boyatmıştım bebeği öğrendikten sonra hiç boyatmadım sarı saçlıyım diplerim kumral çıktı baya geldi ama yinede boyatmıyorum dogunca ilk isim boyatmak olucak 😅kimyasal sonuçta güvenemedim😊
ceyda_bozkurt0 Kursatsmommy bende baya bi araştırdım herkes 12 haftaya kadar boyatma sonra boyat demiş kimisi anneye bağlı demiş emin olamadım bi 😂
Hairdress 2cocuk2kopek her halükârda ilk 12 hafta önerilmiyor. Organ gelişimi açısından. Zarar verdiğinin kesin bir bilgisi olmamakla birlikte, kişide çok beyaz yoksa veya mesleğinde saçı çok ön planda değilse ilk 3 ay boyamazsak ölmeyiz diye düşünüyorum 🥲
Kursatsmommy ceyda_bozkurt0 Birde ben açıcıyla boyatmayı önermiyorlar diye duymuştum hadi normal boya bi nebze olabilirde siz yinede doktorunuza sorun bence 🙏🏻😊
2cocuk2kopek Hairdress ilk hamilelikte de boyattım hiçbir sorun yaşamadım. Dediğim gibi doktora danışılması lazım doktor sorun görmüyorsa bişey olmaz .
Hairdress ceyda_bozkurt0 normal boyanın 3 aydan sonra zararı olacagını pek sanmam. Fakat yüksek volüm oksidan hiç önermem içerisnde peroksit ve bileşenleri mevcut sonuçta. Ayrıca siz oryalden bahsediyorsunuz o tam bir kimyasal bombası😁 bence gün aşırı yapın bir gün oryal ile açın düşük volüm ile diğer gün boyayın. Hem alerjik reaksiyon gösterme durumuna karşı önlem almış olursunuz.