tugceguler Adetime 5 gün var . Adet ağrısı gibi arada kasık ağrısı , sırt ağrısı birde beyaz akıntım geliyor gebelik olabilir mi?
Minik_04 tugceguler yaa bende de oyle son adet tarihim 5 ocak adet olmadim hayla ve senin gibi ağrılarım oluyo kan testi yaptim dun ama negatif ciktı
_Gizem__98 tugceguler adetim gecikmişti adet olcak gibi ağrım vardı ha bugün ha yarın olurum diye bekliyordum sonra öylesine test yaptım çift çizgi oluştu meğersem hamileymişim o adet ağrısı gibi ağrı yerleşme ağrısıymış
hacer_6813 Evet bunlar gebelik belirtisi olduğu gibi adet belirtisi de olabilir. En iyisi adet gecikmesini beklemeniz
tugceguler hacer_6813 evet işte ben de ikilemde kaldım çok fazla test yapmakta istemiyorum negatif görünce üzülüyorum ister istemez adet gecikmesini beklemek en iyisi
_Gizem__98 tugceguler bencede adet gecikmesini bekle çünkü gebelik belirtisi ve adet ağrısı aynı. Adetlerin düzenli mi gününde mi olursun
tugceguler _Gizem__98 son 2 aya kadar düzenliydi ama son 2 ay düzensiz geldi.Adetim 15 gün gecikti. Doktora gittim adet söktürücü verdi ilacı kullandım adetim geldi.
Minik_04 tugceguler oyle yapayim randevu alana kadar adet olmazsam ztn gebelik varsa ultrason da belirir