icmimaranne Kızlar adetime son 7 gün kaldı. Hafif kasık ağrılarım var ama bu ay çok üşüttüm ondanda olabilir. Göğsüme yandan bastırınca acıyor ama hassas değil. Sizce test yapmalı mıyım 22 günlük döngüm var 6 aydır bebek istiyorum 😔 negatif görmeye cesaretim yok
Eftelya_54 icmimaranne bence gününde veya gününden 1 gün sonra yap , Bende adetime 1 hafta kala erken gebelik test yapmıştım ama çıkmamıştı hatta çok üzülmüştüm Ama adetim gecikince tekrar denemek istediğimde öğrendim , En azından emin olmuş olursun bence 🤗
elifbsraaa1 Canım eğer rahimde bebek varsa tutunması 2-3 gün sürüyormuş yani 4 gün kala yapsan daha güzel ve doğru bir sonuç alırsın ❤️ Bu arada meslektaşız bende mimarım 🥰 Stresten uzak durman gereken günler kesinlikle yapma 2-3 gün 3dsmaxle kafayı dağıtabilirsinnn 😅😅