baharhanimm gecegunduz ben de 27. Haftadayım ananas yedim hiçbir şeyim yokken iki gün kasılma yaşadım
Mrvsmt2502 gecegunduz ben devamlı yiyorum 2 3 gğne bir abartmadığınız sürece sıkıntı olmaz. Oturup 1 tane ananasın hepsini yememişsinizdir psikolojik olabilri
Namiren Ben de sabahları her gün aç karnına bir dilim yiyorum diyetisyenim yazıyor ödemede faydalı doktorumda sorun olmaz demişti