Herkese iyi akşamlar kızlar 38 hafta 4 günüm bugün iyiydim durduk yere sancı girdi dinlenince geçerdi ağrım söyle ama deli gibi değil ama karnıma elektrik çarpmiş gibi girdi belimde ağrıdı duş aldım hafifledi ama kasıklarım bide alt tarafım ağrısı hafiften su renginde akıntım oldu ayağima sıcak su koydum ara ara elektrik çarpmiş gibi giriyor doktora gitsem mi gitmesem mi bilemiyorum normal mi bu ağrılar ?🥹