Ahsen-01 benim özeldeki doktorum sezeryan istemiyor 42. haftaya kadar bekletiyor ama işte bu suyun fazla olması biraz sıkıntıymış, onun için doğuş hekime yarın karar verilecek. Hayırlısı olsun ikimiz için de umarım sağ salim kucaklarımıza alırız bebişlerimiz 🌸🤍