Kızlar pazartesi gebelik şekeri ölçümü yapılacak 11 gibi de doktor muayenesi var. Doktor erken gel dedi. Kaç saat aç kalmayım. Kaç saat aralıkla ölçülüyor açlık tokluk? Aynı gün belli oluyor mu acaba? Dış ilçeden gidiyorum hastaneye aynı gün öğreniliyor mu sonuçlar?