Anonim_kullaniciiiii canım valla ben de cok ağladım hatta her dk durup durup agladm sonra eşim bana bir bağırdı 6 subatta insanlarn halini gördün suan en caresiz seni bırakmış allah gibi davranma diye birine 10 tane verir bir gecede alır birine hic vermez acısını yasatmaz sende sanırsın en büyük dert benim falan bunu sana sende ağlıyorum dediğin icin yazdım🩷 ALLAH bir gün ya bu duyguyu bizede tatıracak zamanı gelince aksi olursa da onun takdiri bu şekilde stresle olmuyor olmazda zaten rutin kontrolerini tedavini yap bak normal yolla uzun süredenediysen altarnatif tedavilere basvur kendini böyle üzme lütfen 🙏🩷