Yagmur1234 Kızlar hastane çanta listelerinde hep görüyorum nevresim takımı koyuyorlar ama ben Özel hastanede Doğum yapacağım yanıma nevresim takımı alayım mı gerek var mı sizce?
SevgiTkn Yagmur1234 Bence hiç gerek yok hergün değiştiriyorlar yatağı temizliyorlar duruma göre çok kirlenirse. Bizim insanımız bazen abartıyor bazı şeyleri.
yesillimonn Yagmur1234 İlk defa duydum nevresim koyduklarini😁 hastane de hergün degistiriyolar zaten bence gerek yok nevresim takimina..
zeynosunannesi normal dogum yapicaksan 1 gece kalicaksin alt tarafi ne gerek var çok saçma seyler bende dogurdum ama yok oda süslim yok onu yapim bunu yapim demedim hic gereksiz yere masraf bebegine harca daha mantikli ama sezeryan olup fotocu falan tuttuysan dogum sonrasi icin bilemem senin kararin