Kızlar belki hatırlarsınız. Kalp atışı alamamıştık pazartesi günü. Düşükten sonra regl gitmeden tekrar hamile kalmıştım. Bugün gittik kalp atışı için. Fakat yine yok. Kanama gününe göre 8 haftalık dedi Dr. Embriyo buyumemis kese ve yolk büyümüş gelişim göstermiş dedi. 3-4 gün daha bekle dedi. Karından baktı vajinal bakmadı. Var mı böyle geç kalp atışı duyan nolur bı ses verin. Kesede bozulma yok kanama vs yok..