Buse041 merrveak yeni başladık bebek arabası beşik kıyafet vs aldık kıyafette çok emin olmadan aldım nişan sonumayıs başı benim doğumum inşallah ama uzun kol mu kısa kol mu karar veremedim
cakethesel merrveak bende 26+4’üm tahmini doğum 22 Mayıs Allah nasip ederse.Birçok şeyi tamamladım,sadece kendime alacağım pijama takımı,emzirme sütyeni falan eksik yavas yavas tamamlayacagım onlarıda
zynpknt merrveak 27+2 her şey hazır ☺️ çok mu erken davranmışım acaba mayıs ortası gözüküyor doğum ama serklaj olduğum için biraz daha önce olma ihtimali yüksek
Minnosannee Merhaba gece 00.00 itibari ile tam 28 hafta olacağım doktor doğum tarihinize ne dedi ilk gebeliğiniz mi ve şeker yüklemesi yaptırdınız mı acaba ben haftaya gideceğim doktorum 28 de yaptırabilirsin dedi ama geç kaldım diye korkuyorum
merrveak Minnosannee Minnosannee son adet tarihim 28 Temmuz canım benim doğum da 4 mayıs olarak gözüküyor şuan 29+2 yiz💞
Minnosannee Ve bugün toplu bi alışveriş yaptım gibi oldu zıbınlar biberon emzik tulum bi kaç hastane çıkışı park yatak bugün hallettim ama ilk gebeliğim kafam çok karışıyor
merrveak Minnosannee benimde ilk gebeliğim hala hiçbir alışveriş yapmadım bu arada şeker yüklemesi de yaptırmadım🥹
Emineeyecioglu Buse041 bende aynı durumdayım, bide yenidoğan boyumu almak lazım ilk zaman için yoksa 3 aymı
merrveak Buse041 benimde doğumum nisan sonu mayıs başı🥹💐 henüz hiçbir alışveriş yapmadım 5kısa kollu 5 uzun kollu zıbın bulundurun yine de💞
Melikeakkc Buse041 mevsim geçişi gece flan soğuk olur uzun alın duruma göre kısa da alırsınız zaten almak en kolay iş🙏🏼
Buse041 Emineeyecioglu valla ben 3 tane yenidoğan zıbın ve tulumu aldım dondururum diye oburlerini 3 6 aldım
Minnosannee merrveak benim de son adet tarihim 28 Temmuz bebek için bi kaç tame yeni doğan tulum ve hastane çıkışı aldım diğerlerini 1-3 ay aldım genel olarak 40 çıkana kadar bunları giydirdim sonra da alırım diye kastta fazla fazla almadım