Hdyhdy haftadayim, karnımda ara ara bebek kendini sıkıp bırakıyor, böyle sanki ayağını veya bir yerini gerdiriyor birakiyor alt tarafta vajinada yani bıçak saplanma hissi hissediyorum, bunlar 6 saniye kadar sürüyor çok şiddetli değil şimdilik, sol kasığıma bebek aşırı baskı yapiyor o tarafa doğru oturup yatamıyorum sağda daha rahatim , uzanmak rahatlatıyor, belim ve karnım ara ara ağrıyor
Ftmasanli Hdyhdy Hdyhdy vajinada o ağrı varsa doğum çok yakın nişanınız gelmiş miydi? Sıcak duş alın rahatlatır ve açılmayı artırır
ikincibezelyeayak Hdyhdy Dinlenince geçiyorsa endişe etmeyin, duşa girin yürüyün yatın uyuyabilirseniz bol bol uyuyun doğum yakındır dinç kalmaya çalışın . Düzene girmesini bekleyin sancıların. 36 da böyle sancılarım oldu 38 de doğurdum
Mervelaa Hdyhdy ara ara kasılmaların olur bu normal bende 2 haftadır oluyor 39 haftalık hamileyim ufak ufak sancı bile geliyor nişan gelmeyene kadar doğum başlamaz
2baby1mom__ Bence bekleyip goruceksin sancin Felan gelicekmi bıçak saplanma hissi 1 hafta sürmüştü bende
Saban_1996 Gerçek doğum ağrısını yalancı ağrılarla ayırt etmeniz için en önemli belirtisi dinlendiğiniz halde geçmemesidir doğum yapana kadar geçmez ritmiktir aralıklarla devam eder eğer dinlenince geçiyorsa korkmayın ama su veya kan gelişi olursa veya bebek hareketlerini hissetmezseniz mutlaka doktora görünün 🌸
Saban_1996 Hdyhdy Rica ederim zaten doğum sancısı olsaydı bile endişe etmeniz normal ama sakin kalmaya çalışın doğum pat diye olan bir şey değil saatler süren bir süreç hele ki ilk doğumsa illa ki biri gelir o arada yanınıza 🌸
Nurcantas65 Uzanıp dinlenince,sıcak suyla duş alınca geçiyorsa yalancı sancıdır. Doğum sancısı adet ağrısı gibi bir gelip,bir giden,dinlenince bile geçmeyen birşey 🙂
Hdyhdy Saban_1996 bazıları ilk doğumu olmasına rağmen hastaneye zor yetiştim 10 dakikada doğdu falan diyor korkuyorum ben de 😂
Saban_1996 Hdyhdy Tabii herkesin süreci farklıdır ama ben sağlıkçıyım 10 dkda doğuranı hiç görmedim 😂 İlkten sonraki doğumlar evet hızlı ilerliyor gerçekten ama onlar bile 10 dk değil yani 🤭
minemylmzzz Hdyhdy aynı ağrılar bende de var NST’ye giriyorum sancım çıkıyor ama açılma yok, 39+2yiz biz de 🥹