Sevgilimmmmmmm hemde böyle bir ölümün ardından bu ismi koymak istemesi psikolojik olarak bile etkileyici, bence bundan etkilenebileceğinizi söyleyin, ölen akrabaların ismi bebeklere konmaz eski olan bir sürü isim var illa trajik bir şekilde ölen birinin isminde ısrarcı olmak yanlış ama güzelce ikna edebilirsiniz erkekler bizim gibi bu şekilde düşünmeyebilir . Bizde eski nesil isim tercih ettik, oğlumun adı Yiğit, 2.de yolda ona da Yekta düşünüyoruz, bizim oralarda çok eski isimler bunlar, dedemin amcalarının döneminde bile bir sürü varmış bu isimlerden😄