user5213269953 tek kriterim var yukarıdan geçirilen zıbın değil yandan çıtçıtlanan zıbınının olması..
İlk çocuğumda ilk gün çok minik olduğu için üzerini değiştirirken tedirgin olmuştum, ve bir süre sadece yanlardan çıtçıtlananları kullandım, daha rahat oldu..