Vlog1345 2 gün sonra doğumum var kızlar umarım bende buraya gelip pozitif doğum hikayemi anlatırım 🥲 şuan tek korkum ameliyattan sonraki ağrılar ve çabuk toparlanamama korkusu..
XBurcuburcu Vlog1345 sağlıkla dünyay gelsin bebiş. Hiç korkma ve endişelenme iyi güzel düşün su gibi akıcak gidicek 🤲🤗
6953_efulim Vlog1345 merhaba umarım en kısa sürede toparlanırsın 😍😍 ben bilgi alabilirmiyin hemşireye verileceklere ıslak mendil koydunuz mu ?
Vlog1345 6953_efulim yok hayır aslında düşündüm de bebek doğar doğmaz ameliyathanede kaka yapmıyor dedi ebe bi arkadaşım o yüzden koymadım
Lunapark Vlog1345 sağlıkla kucağınıza alın inşallah.sıkıntılı bir durum olmadıkça (olmaz inşallah) hiç korkmayın🥰 ağrı sızılar olacak ve bitecek unutacaksınız hepsini yeter ki sağlıkla olsun bitsin inşalllah 🌸❤️ yanınızda yardımcınız da olursa anne eş çok daha kolay atlatırsınız.pozitif olun 🌺
Vlog1345 Lunapark pozitif olmaya çalışıyorum suan heyecan yapmıyor gibiyim ama her an ameliyata gireceğim gün paniğe kapılabilirim 😅
crescent___ Vlog1345 bende salı günü sezeryan olacağım heyecan dorukta, ailemde sağolsun aşırı strese sokuyor, oturdum az önce onlar yüzünden ağladım. Kafamda binbir türlü şey, inşallah sağlıkla geçsin doğumlarımız 🙏🏻
Nur7o Vlog1345 merhaba sağlıkla kucağınıza alın inşallah hiç korkmayın 🤍 neden sezaryen özel değilse? Benimde olma ihtimalim var da önden gittiği için .
Vlog1345 Nur7o Vajinismus sorunumdan dolayı normal doğum hem benim hem de bebek icin riskli bulundu kendimi istemsiz aşırı kastığım için acı anında. O yüzden bu şekilde karar verdik
Srp53 Vlog1345 Ben de cuma günü olacağım. İnşallah o güne kadar toparlanıp hikayenizi paylaşabilirsiniz 🥺ben de daha sonrası kabız olmaktan çok korkuyorum.
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Vlog1345 merhaba dogurdunuz galiba artik gozunuz aydin:) nasil gecti surec? Ben de cumartesi sezaryen olacagim. Dogum sirasi ve sonrasi agri aci durumunuz nasil oldu paylasirsaniz cok sevinirim🌸