Ksknesm öncelikle 7 bebek kaybetmiş biri olarak sizi çok iyi anladığımı belirtmek isterim. Şuan yaşadığınız telaşı korkuyu içinizde yanan yangını çok iyi biliyorum. Lütfen Google ye yazıp kötü sonuçlarla kendinizi daha yıpratmayın. İkinci önerim ise biraz daha beklemeniz. Bu ay tedavi ile hamile kaldım son adet tarihim 24 Aralık şuan 6+5 hamileyim dün gittim kontrole kese de bırakın kalp atışını bebeği bile göremedik kese boş görünüyor ve kese boyutu 5 haftalık görünüyor. Ama o kadar iyi bir doktora denk geldim ki hiç kötüyü düşündürmedi size en az 5 ihtimal sayabilirim iyi anlamda bana bir sürü anlattı kalp atışı en geç 9 haftaya kadar beklenir dedi çünkü adete 1 hafta kala döllenme olduysa anca o zaman bebek 6 haftaya ulaşmış oluyor eğer tüp bebek değilse ve ne zaman döllendiğini bilmiyorsanız 7 hafta çok erken lütfen kanama ağrı kusma tansiyon gibi bi şikayetiniz yoksa biraz daha bekleyin hatta bence pazartesi gitmeyin 8+3 ü falan bekleyin. Ben pazartesi tekrar gidicem çok fazla düşüğüm olduğu için her hafta kontrol istiyor doktor. Ama kesenin geri kalması ya da kalp atışı olmaması bebek olmadığı anlamına gelmiyor dedi umarım biraz olsun içiniz rahatlamıştı. Rabbim gönlünüze göre versin