Asyaninannesi_ benim doktorum biraz çatlak, bazen argo da konuşur esprili komik ve hiperaktif bir adam. Çok rahat ve karşısındakini de rahatlatan bir doktor, böyle olması çok güzel bence insanı kasmıyor strese sokmuyor. Gerekirse siz de tersleyin o asistanı da yani hiç sevmiyorum o tip insanları