Seo Merhaba sizlere Bi sorum olacak. 16+5haftalık hamileyim cinsiyeti erkek son 1haftadır rahimde baskı oluyor çok agır Bi agrısı yok ama ilk gebelik oldugu için normalmı değilmi anlayamıyorum. Sürekli bir baskı yapıyor aynı durumla karşılasan varmıdır?
SevgiTkn Seo Canım ben 36+4 haftalığım benim oluyor aşağıya baskı ama normal diye düşünüyorum. Senin daha çok erken bebeğin ufak çünkü. Doktorunla görüş mutlaka ya da yanına gitmeni öneririm
Seo Oyaburak65 umarım bendede oyle der doktorum ilk gebelik olunca insan bilemiyor sizdede olması Bi nebze rahatlattı
Seo Srfn11 aynen daha önce hiç hissetmediğim bir şekilde yururken bide oturuyran kalkarken felan daha çok hissediyorum 😊
Polo Seo evet ihmal etme Gebeliğimn başından beri bende var. Israrla geçmio Ama değer azalıo hiçyoktan Takibi önemli