ruhiya1234 dönüşünüz için teşekkür ederim hayır yapmadı ben söylemiştim yapar mısınız diye o da bunlar eskide kaldı yani çok gerekli değil dedi ben ilçede yaşıyorum askında rutin kontrol olsun diye gitmiştim içten içe erken doğum hissiyatı vardı ve sancılar son 1-2 haftada sıklaşmıştı ben yalancı sancı olduğunu düşünüyordum hareketliydim hep iimdi dediğiniz gibi kısıtladım kendimi eskisi kadar çok hareket etmiyorum ama çok zor geliyor