Bayanlar 8 cm yakın sağ yumurtalık kisti vardı sülük yaptırdım 15 gün sonrasında kist yoktu rahimin pırıl pırıl dedi çok sevindim adet göreceksin dedi doktor 8 gün oldu ama hala adet olmadım normal mi yada hamile kalmış olabilir miyim 8 gün geçti ama olmadım doktor muayenesi sonrası