Kızlar 16. Haftamda bakılmıştı, 20’deyim hala yukarı çıkmamış. Doktorum kanama olabileceğini söyledi. Dinlenmemi söyledi. Yoğun çalışıyorum iş yerinde mümkün olduğunca oturmaya çalıştım,4 haftadır buna rağmen düzelmemiş ve moralim çok bozuk. Bu durumu yaşayan oldu mu?