Selam kızlar son kontrolden sonra doktor 15 günde bir gel demişti perşembe günü yani 34+3te randevuya gitmiştim. Şuan da randevu 37+0a bulabildim acaba geç mi olur? Bebeğim makat geliş 39 gibi sezeryana alırız demişti de. Doktora da ne zaman geleyim diye sormayı unuttum 🤦🏻♀️ devlet hastanesi bu arada