Kızlar sabah çok iyiydim ama bu saatlerde akşama doğru bi halsizlik mide ekşimesi mi desem bulantı var kusmamak için zor duruyorum baş ağrısı elimde ayağıımda bi uyuşukluk belimde bi sancı hastaneye gitmeye korkuyorum 🥹🥹 bebeğin hareketlerini hissediyorum çok şükür ama bende bi gariplik var sizce nedir bu durumum?😭😭😭