
Kızlar bugün adet günümdü gelmedi. Umutsuz umutsuz test yaptım 2-3 dakika bekledim çıkmayınca koydum kutuya. 15-20 dakika sonra tekrar baktım böyle. Daha önce de bu testten kullanmıştım ama hiç böyle olmadı. Umutlanmalı mıyım bilemedim yaşayan var mı bu durumu