Berika23 bende de pkos var. Yaklaşık 40 günde bir oluyorum bende. Bat a 2-3 gün kala prodoctor yaptım negatif çıktı. Silik bile değildi. Yok bu seferde dedim geçtim. Çarşamba günü gecikmenin 7. Günüydü 15.6 betayla öğrendim. Gecikmeyi bekleyin bence geç döllenme olabilir ama artımed yalancı pozitifiyle ünlü bir marka