Kizlar 8 haftalik ikiz gebeyim. Normalde göğüslerime elimmdegince agrirdi bugun oyle pek ağrı hissetmiyorum bulantimda olmadi dun kotu bulantim olmustu goguslerimde dun cok agriyordu bugun azaldi gibi alt karnimda her zmanki gibi sanci var baskada bise yok gibi yada cok takildim oyuzden mi hissedemiyorim anlamadim Allah korusun bise olmamistir degil mi içim içimi yiyor hergun göğüslerimi kontrol ediyorum agri var mi vs diye. Allah korusun kalp atisi durunca belirtiler kaybolurmus ya ondan korkuyorum 😔