S-nur1 Kızlar ben tüp bebek tedavi sürecindeyim ikinci transfer için adetimi bekliyordum 14 gün gecikti doktor Tarlusal yazdı 1 hafta kullan adet olunca gel dedi bugün 3.gündü ilacın peceteye kahverengi lekelenme geldi acaba adetim mi başlıyordur