caramel bende geçen mayıs ayında aşılama yatırmıştım 1 hafta düzenli ilişkiden sonra normal şekline dönebiliyosunuz benim aşılamam tutmuştu ama tansiyon sorunum oluştu çok yükseliyordu bu yüzden 6 aylık doğmuştu bebegim vefat etti umarım sizin aşılamanızda olumlu sonuç verir sağlıkla kucağınıza alırsınız progrstanı bende fitil olarak kullanmiştim doktorunuzun dedigi sekilde düzenli kullanin