Eda_Seda Merhaba kızlar 13+5 deyim 3 -4 gündür vücüdüm kaşınıyor bu haftalar da başına gelen var mı çatlama olduğu için mi acaba bilgi alabilir miyim
Aleynanaz Eda_Seda kaşıma kesinlikle bende 13+6 çok felaket kaşınıyorum kasirsam catlarim tırnaklarımı da kestim 😂
Aleynanaz Eda_Seda herhangi bir çatlak kremi almadım onun yerine bebek yağı badem yağı kullanıyorum yeterince nemlendiriyor zaten umarım catlamayiz😂🤍
cerengeredeli Eda_Seda vücut geriliyor hormonlar falan derken oluyor ya. İlk haftalarda da goguslerime dokunamiyordum ağrıdan 🥴 annelik zor zanaat 😂