Kızlaaar 35 haftalık olduk hala bebek arabası seçemedik. Bir sürü yorum görüyorum keşke direkt kabin boy alsaydım diye, çok ağır hantal bir şey almak istemiyorum ama kabin boyla da yenidoğan bebeği rahat taşıyabilir miyim. Kafam çok karışık yardım lütfeennn siz hangi arabayı aldınız