ozmerd Geçen haftalarda daha belirgin hissederken şimdi daha hafif hissediyorum hareketlerini bu haftalarda normal mi sizce yada arkasını mı döndü o yüzden mi böyle hissediyorum
Birbenbirbebek ozmerd 23+4 üm ¾ gün önce ben tüm gün hissetmedim hatta doktora gittim plesantayı yastık yapmış ve makat gelişi dönmüş o yüzden az hissedebilirsin normal dedi canım 🥹
ozmerd Birbenbirbebek rahatına düşkün bebiş anlaşılan saglıkla gelsin içim rahatladı teşekkür ederim ☺️
Birbenbirbebek ozmerd galiba 🥹 bir de arkası dönüktü . Ama bu şekil döndükten sonra efsane midem ekşimeye başladı sanırım kafası baskı yapıyor 🥹 sen de rahat ol istersen bir nescafe iç uzan . Ben öyle yapınca hareket ediyor 🥰