Mervecimmm hmmm, bende perşembe gününe tekrar randevu aldım Pazartesi gitmiştim ama, benim bir önceki gebeliğim ikiz olduğundan onuda netleştirmek istiyorum birde gittiğim dr dan memnun kalmamıştım kendi dr uma gideceğim perşembe günü. Kalp atışına baktı mı peki sizin?