Bende geçen ay femara kullandım 5 gün yumurtalarım yeterince büyümedi diye tedaviyi bıraktık. Bu ay adetim gecikti 7 ya da 8. Gün kan testi verdim 1.47 çıktı biliyorum değer düşük ama hep aynı hastanede 1.20 altı çıkıyordu değerim. Hâla adet olmadım. Değeri böyle olup sonradan yükselen gebelik olan var mı acaba. Kasıklarımdada sertleşme ağrı var ama