Girlmama şimdi ikiz annesi olarak bunu nasıl anlatsam bilemedim dünyaya ilk tek değil ikiz çocuk getirdim ikisinede tek başıma bakıp büyüttüm eşimle beraber emziriyorken o kadar çok stresliydim ki hep sütümü sağıyordum strese girdikçe sütümde giderek azaldı ama doğduklarından beri hem mama hem anne sütü içiyorlardı 4 aylık olana kadar çünkü zorlanmaya başlamıştım emzirmekte biri çok emerdi diğeri pekte emmezdi fazla ve zaten mama içiyorlar diye bıraktım ikizlerime sonra bi düzen kurdum ve düzene girince daha kolay oldu herşey çok şükür 15 aylık olduklarında tek uykuya alıştırdım şimdi 2.5 yaşını geçtiler küçük oğlumda 1 yaşında o doğduğunda da zorlandım biraz tabi hep emiyodu çünkü memeden ayrılmak istemiyordu mecbur mama verdim çünkü ikizlerimle ilgilenemiyordum ama çok çocuk Sahibi olmak gerçekten de güzel bişey benim ikizlerden biri çok akıllı diğeri yaramaz küçük oğlum abileriyle hep oynuyor şuanda öyle fazla bi sıkıntımız yok çok şükür🥰