Kızlar merhaba, oerşembe günü beta değerim 93,41 di. Bugünkü değerim 225,18. Bugün hastaneden çıkarken tuvalete gittim ve peçeteye kahverengi leke geldi. Sonrasonda da her tuvalete gidişimde değil ama 2-3 kere daha oldu ama az diyebilirim. Bi sorun var mıdır sizce? Daha gebeliğin çok başı olduğu için ultrasonla da gözükmüyo hiçbir şey. Görüşlerinizi ve deneyimlerinizi merak ediyorum.
Önceden çünkü kanamalı bi gebeliğim oldu ve kaybettim 16. Haftada…