ozgese-s sağarak içebildiği kadar içsin ozaman 😍 stres yaptıkça iyice gidiyor, onu tecrübe ettim, sakin kalmakta fayda var, ben mesela kendimi şartlandırdım, memeyi tutmamaya böyle devam ederse, ilk 6-8 ay anne sütü alması için çabalayacam, ondan sonra salıcam, alacağı sütü almış oluyor, bizimkilerde 2 sene emmesin ne yapalım 😄 zaten ek gıdaya geçtiklerinde keyfi emiyorlar, emzirenlerinde bol bol sütü gelmiyor, çocuk günde 2-3 defa emdiği için o kadarlık geliyor