Ebru_ebru Senaasyaali aynı şeyleri yaşıyoruz benim de aynı şekilde bugün sağ ve sol şeklinde yaşadım demin yine oldu magnezyum uyumadan alıyorum ama sabah kalktığımda yine sert ilk gebeliğim tecrübe de yok bende sizin gibi korkuyorum hayırlısıyla kucağımıza alırız inşallah 🙏
Senaasyaali Ebru_ebru Amin inşallah doktorlara güvenmekten başka çaremiz yok. Birde bu kasilmalari idrara sıkışmak, kabızlık ani hareketler, susuzluk vb. Şeyler tetikliyormus özellikle idrara sıkışınca benim daha fazla oluyor dikkat ediyorum
Senaasyaali Elifimsib Bu konuda her doktor farklı bir şey söylüyor 3 farklı doktora gittim bu konu için. Biri bu haftada olmaması gerekiyor ama rahim agzin iyi dedi diğeri çok normal dedi magnezyum ve progestan verdi diğer doktorda düzenli ve çok ağrılı olmadığı sürece günlük bir limiti yok olabilir dedi kafam allak bullak. Suyu hemen toparlar inşallah merak etmeyin bebegin hareketlerini takip edin hep.
Elifimsib Senaasyaali bebeğin hareketleri normal aslında azalma falan yok suyu az diyen doktor da birkaç saniye bakıp gönderdi direkt bebeğin pozisyonundan dolayı bile su seviyesi bazen yanlış gözükebilirmiş ama ben yine de havuç suyu falan içiyorum kendi doktoruma gidene kadar dikkat etmeye çalışıyorum. Evet bu konuda görüş ayrılıkları var sanırım bana da detaylıyı yapan perinatolog bunlar normal ama biraz erken başlamış o yüzden progestana ve magnezyuma devam et dedi bi de bebişin kafası biraz aşağıda olduğu için rahim ağzı uzunluğunu sık sık kontrol ettir ama şuanlık her şey normal dedi. Devlet hastanesindeki doktor direkt su azlığı dedi bakalım kendi doktorum ne diyecek. İnsan ister istemez stres oluyor. Çevremde yakın zamanda doğum yapanlara falan sordum genelde son bir iki ay oluyordu dediler. İnşallah sağlıklı bir şekilde ve zamanında kucağımıza alırız bebişleri🙏
Ebru_ebru Senaasyaali ben su içemiyorum maalesef şöyle ki ilk zamanlarda tiksinme geldi sudan zorluyorum ama olmuyor maalesef 🤦🏼♀️